עיצוב בתים כפריים

האם ידעתם שבית כפרי לא חייב להיות בכפר? המון בתים יפים בארץ עברו עיצוב בית כפרי וקיבלו מראה של בית כפרי אשר נמצא בלב העיר. כדי לקבל את אותה התוצאה גם אתם צריכים לעשות עיצוב בתים כפריים.

מהו עיצוב בתים כפריים?

זהו הליך שבו בתים מעוצבים עברו שיפוץ לאחר ביצוע עיצוב בתים כפריים. עיצוב זה מבוסס על עיצוב פנים כפרי שבו מרבים להשתמש בחומרים טבעיים כגון עץ. בסופו של ההליך מרגישים אווירה רגועה ונינוחה. הוא מבוסס ברובו על סגנון פרובנסי וכמובן מנסים להגיע לניראות של הבתים באיזור זה.

אדריכל לעיצוב בתים כפריים

עיצובי בתים זה לא דבר פשוט ולכן ממש מומלץ לקחת איש מקצוע, במקרה הזה מדובר על אדריכל עיצוב בתים כפריים. האדריכל יודע לקחת את החלל המדובר ולעשות עיצוב בית כפרי אידיאלי. כמובן שהוא יכול לעשות עיצוב בית כפרי וינטג' או עיצוב בית כפרי מודרני בהתאם לשטח עצמו וכמובן בהתאם לדרישות שלכם.
הוא גם ידאג לעשות עיצוב סלון כפרי תואם ואם תהיו ממש חמודים אז אולי אפילו סלון כפרי רומנטי. כמובן שהאדריכל ידאג לכל פרטי הבית וידע להשתמש באור טבעי בצורה הטובה ביותר כדי לתת הרגשה נעימה יותר בכל הבית.

סגנונות שונים של עיצוב בתים כפרי

ישנם 2 סוגים עיקריים בעולם של עיצוב פנים כפרי והם:

  1. בסגנון פרובנס עיצוב פנים כפרי
  2. בית כפרי מודרני בסגנון טוסקני

מוזמנים ליצור איתנו קשר

אז אם עיצוב בתים כפריים זה משהו שמדבר אליכם ואתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים, אנחנו הכתובת בשבילכם. משרד אדריכלות ועיצוב פנים זוהר לבנון הוא בעל נסיון רב בתחום עיצוב בתים כפריים. תשאירו פרטים ונשמח להיפגש ולתת לכם שירות עיצוב אישי.

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר