עיצוב דירות קטנות

אז יש לכם שיפוץ מתוכנן בראש ואתם מעוניינים בעיצוב דירות קטנות? מצויין! 

בואו נתחיל בזה שבגלל שמדובר בדירה קטנה אסור לזלזל ברעיון של עיצוב הדירה מראש בצורה הכי מפורטת שיש. ההפך הוא הנכון, כשמתכננים עיצוב דירות קטנות כמו שצריך אז יכולים להגיע לתוצאות הרצוייות בצורה טובה יותר, בטוחה יותר וזולה יותר.

עיצוב דירות קטנות 70 מטר

כשמדברים על עיצוב דירות קטנות מדברים בדרך כל על עיצוב דירות קטנות 70 מטר או פחות כמו עיצוב דירות קטנות 40 מ"ר. במקרה של עיצוב דירות כאלו יש לקחת בחשבון כל פיסת מרחב שיש כדי לנצל כל שטח בצורה האופטימלית ביותר. אנו נחשב על כל דבר שצריך לשים בתוך דירה אבל בשטח מצומצם יותר.
בגלל השטח המוגבל שיש בדירות קטנות, כל טעות יכולה לעלות לנו סכומי כסף לא קטנים בכלל, אנחנו צריכים לחשוב על הכל.

מה היתרונות של עיצוב דירות קטנות?

ישנם מספר לא קטן של יתרונות בעיצוב דירות קטנות, אבל אנחנו נדבר על 2 יתרונות עיקריים.

  1. ניצול מירבי של השטח - זה מובן לחלוטין שבכל דירה יש את אותם הדברים שצריך להיכנס לתוך הבית. הדברים הבסיסיים שמדברים עליהם הם סלון, מטבח, חדרי שינה, שירותים ומוצרי חשמל. עכשיו בואו ננסה לראות איך "דוחפים" את כולם לתוך דירה קטנה. עם עיצוב נכון אנו יכולים להכניס את הכל למקום מיועד ולעשות שימוש נכון כמו עיצוב סלון קטן עם מטבח כיחידה אחת.
  2. עלות השכרה - אז נכון שיש אנשים שעושים עיצוב דירות קטנות לדירות שהם מתכננים לעבור לגור בהן. מצד שני יש את האנשים שעושים עיצוב דירות קטנות 40 מ"ר וגם עיצוב דירות קטנות 50 מ"ר כדי להוציא דירה מושקעת להשכרה ובעצם לקבל את היכולת לדרוש שכירות גבוה יותר.

אדריכל לעיצוב דירות קטנות

אין ספק בזה שמומלץ להשתמש בשירותיו של אדריכל לעיצוב דירות קטנות בגלל כל הסיבות שדיברנו עליהן עד לרגע זה. אדריכל ידע בדיוק איך לעשות עיצוב דירות קטנות בצורה הכי טובה שיכולה להיות. הוא זה שידאג לעשות בשבילכם את העיצוב שיתאים לרצונות שלכם ולצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. אל תשכחו, למרות שמדובר בצירה קטנה אין זה אומר שאי אפשר לחשוב על עיצוב דירות יוקרה. גם דירה קטנה יכולה להיראות יוקרתית.

מוזמנים ליצור איתנו קשר

אז אם מעניין אתכם לעשות עיצוב דירות קטנות אנחנו כאן בשבילכם. משרד אדריכלות ועיצוב פנים זוהר לבנון בעל נסיון רב בעיצוב דירות קטנות אשר מותאמות בדיוק לדרישות שלכם. השאירו פרטים עכשיו ונשמח לתת לכם שירות אישי.

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר