שרטוט אדריכלי

הדרך מנייר למציאות חייבת להיות על ידי תכנון ושרטוט מתקדמים

משרדנו מציע ליווי ללקוח מהרגע שבו הוא פורס את הדרישות שלו ועד מסירת המפתחות. תכנון אדריכלי מתחיל עם שרטוט אדריכלי מדוייק ומקצועי של המבנה. זה לא משנה אם זה שרטוט אדריכלי של מבני מסחר, משרדי הייטק, חנויות, עסקים, משרדי רואה חשבון או בית מגורים. הכול צריך להיות בהתאם לאפיון הפרויקט, מסגרת תקציב והפתרונות שעומדים לרשותנו.
נוסף על כך, ניתן לפי הדרישות שלכם והייעוד של כל מבנה ותפקידיו (כאשר הדגש מושם גם על חוויית המשתמש בחללים הציבוריים האלה ועל נוחות העבודה בהם למי שמבלה בהם שעות), הדמיות תלת ממד פוטו-ריאליסטיות שמתלוות לשרטוט אדריכלי ומשלימות אותו בהמחשה ללקוח כיצד ייראה המבנה וביצוע עבודות מיוחדות שדורשות שרטוט אדריכלי ע"י מקצוענים. במשרד משתמשים בתוכנות מתקדמות לשרטוט ובקרת תוכניות לקראת ביצוע.

שרטוט אדריכלי

בעניין זה אני בוחר להתחיל דווקא מהקבלן. כאשר הקבלן ניגש לבצע את מלאכת הבניה הוא נדרש לענות על יישום התוכנית בפועל ולהגשים את החלום למציאות! תכנון מקיף ומקצועי יקל על הביצוע!

בהרבה פרויקטים, בשונה מפרויקטים גדולים הכוללים תקציב לניהול ופיקוח כגון, חברות וארגונים, קבלנים בפרויקטים פרטיים לעיתים התרגלו להיעדר פיקוח ונוטים לקחת בעצמם החלטות על אופן הביצוע. לעיתים אכן "אין חכם כבעל ניסיון" אבל, ישנם כאלו שגם ינצלו זאת כדי לחסוך עלויות וזמן, וזה עלול להתבטא בירידה באיכות ולהרעתו של הלקוח

שרטוט אדריכלי סימנים מוסכמים

ככל שהמתכנן יבצע שרטוט אדריכלי מדויק ומפורט לביצוע ריאלי של פרטי הבניה והחומרים, כך בעצם יהיו פחות שאלות בשטח והאטות בקצב ההתקדמות. אין זה ספק שעדיף להתעכב על תכנון בשל ומפורט של העבודות הנדרשות מאשר לרוץ ולבצע פרויקט עם סימני שאלה.

לכן אנו מקפידים על תכנון מקיף ומקצועי הכולל את כל הסימנים המוסכמים של שרטוט אדריכלי ומבצעים תיאום עם צוות הפרויקט כדי לחסוך בעיות בשטח במהלך הפרויקט.

תהליך עבודת השרטוט

אצלנו במשרד עבודת השרטוט היא כמו של שרטוט אדריכלי למתחילים, אנו עושים הכל בצורה הכי ברורה ופשוטה, כולל שימוש בכל הסימנים המוכרים והמוסכמים כדי שיהיה לכולם ברור ונוח לקרוא את השרטוט. דבר ראשון אנו לוקחים מידות של הדירה או של הבית, לאחר מכן עושים שרטוט ראשוני אשר מתאים לדרישות שלכם. כאשר הכל מוכן אנו פותחים שולחן שרטוט אדריכלי ועושים שרטוט אדריכלי סופי. כאשר שרטוט אדריכלי של דירה נעשה נכון, גם אתם הלקוחות שלנו יכולים להבין על מה מדובר, וככה תוכלו גם אתם לעקוב אחרי כל התקדמות שיש.

מוזמנים ליצור איתנו קשר

אז אם אתם רוצים לעצב את הדירה שלכם או אפילו צריכים רק שרטוט אדריכלי של הדירה, אנו נשמח לבוא ולעשות שרטוט אדריכלי הכי מקצועי שיש. מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

איך לקרוא שרטוט אדריכלי?
הסתכלות וקריאה של שרטוט אדריכלי היא מ"מבט על". ככה אפשר לראות ולהבין איך מחולק הנכס. צריך לשים לב למקרא שמסביר מה כל קיר וכמובן לסימנים מוסכמים כגון איך מצויירת דלת, אמבטיה ושירותים.

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר