עיצוב פנים אורבני

אז הגיע הזמן לעשות שיפוץ בדירה אבל אתם לא באמת יודעים מה לעשות, איך לשפץ וכמובן באיזה סגנון עיצוב לבחור. אז בשביל זה אנחנו כאן, בואו נדבר עכשיו על עיצוב פנים אורבני.

מהו עיצוב פנים אורבני?

בשונה מסגנון עיצוב פנים כפרי אשר בא מאיזור פרובנס ומתאפיין בשימוש בחומרים טבעיים, עיצוב פנים אורבני התחיל אי שם לקראת סוף המאה ה 18 אי שם בתחילתה של המהפכה התעשייתית. סגנון עיצוב זה לקח את הניראות של בתי חרושת ושל מפעלים והכניסה אותה אל תוך הבתים.

איך עושים עיצוב פנים אורבני?

דבר ראשון שצריך לשאול זה לא איך לעשות עיצוב פנים אורבני אלא איפה אפשר לעשות שימוש בעיצוב אורבני. עיצוב אורבני בא לידי ביטוי בחללים שהם רחבים ובחללים פתוחים כמו לופטים פתוחים. ניתן לראות את זה בעיקר בחללים תעשייתיים שעברו הסבה לחללי מגורים.

מה מאפיין עיצוב אורבני?

אז כמו שכבר אמרנו מרחבים פתוחים וגדולים זה הבסיס לעיצוב אורבני, אבל בוא נסביר קצת יותר על עקרונות העיצוב האורבני שמומלץ לשמור עליהם:

  1. חשיפה - כמה שפחות להסתיר יותר טוב. בגלל החשיבות של להראות את התעשייה אנחנו נרצה לחשוף את המערכות ואת הקירות האמיתיים של המבנה.
  2. צבעים - אנחנו נרצה להשתמש בגוון יותר אפור מתכתי אבל מצד שני לתת לו ניגודיות על ידי שימוש בצבעים בהירים.
  3. שימוש בחומר תעשייתי - הבסיס של המהפכה התעשייתית עוזר לנו להשתמש בחומרים תעשייתים כגון נירוסטה, זכוכית ובטון.
  4. תאורה מתכתית - אנו נרצה להשתמש במגוון סוגי גופי תאורה חדשניים ומודרנים. בדומה לסגנון עיצוב פנים מודרני נשתמש בגופי תאורה כגון גופים צמודי קיר או שקועי תקרה.

מוזמנים ליצור קשר

אז אם אתם מעוניינים לשמוע קצת יותר על עיצוב פנים אורבני אנחנו נשמח לדבר איתכם. השאירו פרטים ונשמח לתת לכם שירות. משרד אדריכלות ועיצוב פנים זוהר לבנון בעל ניסיון רב בעיצוב בתים ודירות בסגנון עיצוב אורבני.

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר