עיצוב פנים מודרני

אז החלטתם לשפץ את הבית ואתם מתלבטים על איזה סגנון עיצוב אתם מעוניינים ללכת, בואו נדבר קצת על עיצוב פנים מודרני

מהו עיצוב פנים מודרני?

עיצוב פנים מודרני זהו סגנון עיצוב המתבטא בניראות מינימליסטית אשר נותנת תחשות עוצמה ייחודית. חללים גדולים אשר לא עמוסים בריהוט ובציוד אך עדיין משרים אווירת וואו.
חשוב לשים לב לשמור על רמת מינימליסטיות מסויימת ולא להגיע למצב שהבית ריק מפרטי עיצוב, הגבול שם יכול להיות מאד דק.

איך מבצעים עיצוב פנים מודרני?

ישנם מספר דגשים עיקריים אשר חשוב לשמור עליהם בזמן ביצוע עיצוב פנים מודרני. בואו נעבור עליהם ביחד עכשיו.

  1. שמירה על קו נקי - הכוונה בשמירה על קו נקי התחום העיצוב היא היא הימנעות משימוש בכמות גדולה של פריטים. אנחנו נרצה לשמור על המרחב הויזואלי פתוח ועוצמתי. אנחנו נרצה להשתמש בפחות פריטים אך שהפריטים יהיו איכותיים ומרשימים.
  2. שימוש בצבעים מתאימים - שימוש בצבעים מתאימים הוא נכון לכל תחום עיצוב. במקרה של עיצוב פנים מודרני אנו נרצה יותר להתמקד בקשת הצבעים הניטרלית כגון הצבעים לבן וקרם ולעומת זאת נרצה לתת ניגודיות עם צבעים כהים כגון שחור.
  3. שימוש בחומרים נכונים - השימוש בחומרים נכונים לעיצוב פנים מודרני הם החומרים אשר ישפיעו על ניראות העיצוב כגון פריטי העיצוב, סוג הריצוף ואפילו יחיפויים של הקירות.
  4. עיצוב תאורה - במקרה של עיצוב תאורה בעת ביצוע עיצוב מודרני אנו נעדיף להשתמש בגופי תאורה יותר חדשניים ויותר לכיוון החסכוני כגון גופי תאורה שקועים וגם גופי תאורה צמודים לקיר.

 

עיצוב פנים מודרני יוקרתי או לא

כאשר אנו עושים עיצוב פנים מודרני תמיד עולה השאלה האם לעשות עיצוב פנים מודרני יוקרתי או לא? אז רצינו להבהיר דבר פשוט, עיצוב פנים מודרני יוקרתי לבית לא חייב להיות יקר כמו שהוא נשמע. כל עוד שומרים על קווי העיצוב הקלאסיים של סוג העיצוב הזה אפשר לשמור על תקציב נמוך יותר ממה שחשבתם שהוא יהיה. אפשר גם ללכת לכיוון של עיצוב פנים מודרני קלאסי.

מוזמנים ליצור איתנו קשר

אם סוג עיצוב פנים מודרני מתאים לכם ואתם רוצים לשמוע עוד פרטים עליו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות. משרד אדריכלות ועיצוב פנים זוהר לבנון מתמחה בעיצוב בתים בסגנון מודרני ובעל נסיון רב בתחום. השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר