עיצוב פנים אקלקטי

אז הגיע הזמן לעשות שיפוץ בבית ואתם מתלבטים איזה סגנון עיצוב לבחור ושידבר אליכם הכי טוב. אז בואו נדבר קצת על עיצוב פנים אקלקטי ונראה האם הוא זה שיתאים לכם.

מהו עיצוב פנים אקלקטי?

עיצוב פנים אקלקטי, כשמו כן הוא, הוא סגנון עיצוב ייחודי המשלב בתוכו מגוון של סגנונות עיצוב, גם עיצוב פנים מודרני, גם עיצוב פנים כפרי וכמובן עיצוב פנים אורבני. ובשל כך נותן לכם את האפשרות להנות מכל עולמות העיצוב. צריך לשים לב למשהו חשוב, בגלל היכולת לשלב בין כל עולמות העיצוב קל מאד ללכת לאיבוד וליצור קטסטרופה אחת גדולה. 
לכן חשוב להפקיד בידי מישהו בעל נסיון את העיצוב של הבית בעת בחירה בסגנון עיצוב פנים אקלקטי.

איך עושים עיצוב פנים אקלקטי?

סגנון עיצוב זה בנוי בעיקר על עולם של ניגודיות, אפשר לראות זאת על ידי שימוש בריהוט ישן וחדש, שימוש בגווני צבע עזים ושילוב של אלמנטים שונים התורמים זה לזה. חשוב לשמור על האלמנטים של סגנון עיצוב זה והם:

  1. ניגודים - כמו שכתבנו קודם, נרצה להשתמש בניגודים אשר משלימים זה את זה כגון ריהוט חדש וישן, ריהוט חדש וישן ופשטות שופעת.
  2. צבעים - היתרון בסגנון עיצוב פנים אקלקטי הוא שאפשר להשתמש בכל קשת הגוונים, מהגוונים הניטרליים כגן לבן ובז' ועד צבעים כהים וחזקים.
  3. שימוש בחומרים - גם כאן נרצה להשתמש במוטיב הניגודיות ונרצה להשתמש בחומרים אשר יוצרים ניגודיות כגון מתכת ועץ, בדים גסים מול טקסטיל רגוע וכמובן אבן טבעית אל מול גרניט מבריק.
  4. עיצוב תאורה - גם כאן ניתן להשתמש בכלל סוגי גופי התאורה. בין אם מדובר על גופי תאורה שקועים או צמודי קיר לבין גופי תאורה כגון נברשות ואהילים. 
  5. פריטי ריהוט ייחודיים - גם כאן אפשר להשתמש במגוון סוגי ריהוט אשר יכולים להיות מכל סוג העיקר שיתאימו לעיצוב הכולל של הבית.

הנקודה הכי קריטית כאן היא לא להשתולל יותר מידי. בגלל היכולת לקחת הכל מהכל אז קל מאד להגיע לתוצאה סופית שיכולה להיות לא מאוזנת ומבולגנת לחלוטין.

מוזמנים ליצור איתנו קשר

אם הגעתם עד כאן כנראה שסגנון עיצוב פנים אקלקטי מדבר אליכם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים למטה ואנחנו נדאג לחזור אליכם. משרד אדריכלות ועיצוב פנים זוהר לבנון בעל נסיון רב בתחום העיצוב האקלקטי. כמובן שנשמח לתת לכם שירות.

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר