עיצוב פנים

יצירת חלל מעוצב היא מלאכה שמורכבת מהרבה גורמים שונים שמתחברים להם וביחד יוצרים לנו תחושה של שלמות. אנו מאמינים ביצירת חללים אשר יהוו מקום לחיבור בין אנשים, לביטוי והשראה, באופן שסך מרכיביו עולה על סכום חלקיו.

מה עושים בתהליך עיצוב פנים?

בתהליך של עיצוב פנים אנחנו מנתחים את כל הרכיבים שייכנסו בחלל. תפקידנו הוא ליצור מינון ואיזון נכון שיקבע את הטון העיצובי  ואת התחושות. בתוך תהליך של עיצוב פנים אנו יורדים גם לפרטים הקטנים כמו איך לחבר חומר אל חומר ומייצרים פתרונות ייחודיים לפרויקט.  

על מנת שפרויקט של עיצוב פנים יהיה מושלם אנחנו דואגים  שנבצע את הבחירות של כל האלמנטים הנדרשים שמהווים רכיב מהותי מהתוצאה הסופית ויאפשרו חווית חלל שתציף תחושות. אנו מדברים על דברים כגון בחירת ריהוט, בחירה של חומרים, טקסטורות שונות, עבודות מסגר ופלדה, וכמובן בחירת גופי תאורה.
כל אלו הם חלק בלתי נפרד מתהליך הפרויקט, נראותו הסופית והצלחתו.

עיצוב פנים זה משהו מעבר

חשוב להבין שעיצוב פנים זה לא רק להחליט איפה יהיה כל דבר בבית, איפה יהיו החדרים ומה הגודל שלהם? כמה שירותים יהיו בבית? וכמובן באיזה דלתות אנחנו נבחר להשתמש. עכשיו, זה לא משנה אם נבחר לעשות עיצוב פנים מודרני או נבחר לעשות עיצוב פנים כפרי. ישנם שני דברים מאד חשובים שצריך לשים עליהם דגש מאד מאד גדול מכיוון שברוב המקרים אנחנו הדיירים משתמשים בהם הכי הרבה זמן. שני הדברים הללו הם עיצוב סלום וגם עיצוב מטבח.

 

עיצוב סלון

סלון הבית זה אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים כשנכנסים הביתה, ברוב המקרים אנשים נכנסים ישירות לסלון. לכן, תחום של עיצוב פנים סלון הוא קריטי בזמן ביצוע תהליך של עיצוב פנים. עיצוב סלון חייב להיות מותאם גם לצרכים של בעלי הבית וכמובן לגודל הנכס. אם בעלי הנכס רוצים לעשות להם איזורי שינה גדולים על חשבון הסלון אז נעשה עיצוב סלון קטן שיהיה פרקטי ושימושי ביותר. או שאם הם רוצים חדרים קטנים יותר אז נשקיע ונעשה עיצוב סלון גדול. יש אנשים שדורשים עיצוב קיר סלון ייחודי שיוכל להשפיע על כל ניראות הסלון.

 

עיצוב מטבח

בדומה מאד לעיצוב סלון, עיצוב מטבח זה אולי הדבר הבא הכי חשוב. דרך אגב, כיום לחלק מהאנשים המטבח אפילו יותר חשוב משאר הבית. גם עיצוב מטבח תלוי ישירות בדרישות הלקוחות וכמובן במגבלות גודל השטח המיועד לבניית מטבח. גודל השטח ברוב המקרים יקבע אם נעשה עיצוב מטבח קטן או אולי נעשה עיצוב מטבח קטן בצורת ר. הרבה אנשים רוצים לאחד כוחות ובכך לשמור על חלל פתוח ולכן אנחנו נעשה עיצוב סלון קטן עם מטבח, זה קורה לרוב בעיצוב פנים של דירות להשכרה. 
אין ספק שעיצוב מטבח מודרני מתאים יותר במקרה של עיצוב דירות קטנות מאשר עיצוב מטבח כפרי, זאת בעיקר בשל הגודל הקטן יותר של הדירות הסטנדרטיות שיש היום. בגלל הגודל הקטן של הדירות אנחנו מנסים לעשות עיצוב סלון מטבח ופינת אוכל בחלל אחד ובכך לחסוך מקום יקר.

כמה עולה עיצוב פנים?
אין מחיר קבוע לעיצוב פנים. יש המון פרמטרים שמשתנים ולכן בפגישה הראשונה תמיד ננסה לדלות כמה שיותר מידע מהלקוח על מנת שנוכל לתת את ההצעה המשתלמת ביותר לפי דרישות הלקוח.
מה זה עיצוב פנים?
עיצוב פנים זהו תחום מתוך עולם האדריכלות. ההתמחות של תחום זה היא תכנון ושינויי של חללים פנימיים. הרעיון הוא לקחת משהו נתון ולהתאים אותו לדרישות הלקוח. הוא משלב מגוון דברים שונים כגון עיצוב סלון, עיצוב מטבח ועיצוב חזית הבית.
מה ההבדל בין עיצוב פנים והום סטיילינג?
בהום סטיילינג אנחנו נשתמש בשטח הנתון ונעצב אותו מבחינה ויזואלית, נעשה שימוש באקססוריז (אבזרים) מיוחדים כדי לתת אווירה וסטייל עם אופי. בעיצוב פנים אנחנו יכולים לקבוע שינויים מהותיים בחלל, בקירות, ובכל אופן השימוש , נקבע את כל ניראות של החדרים וגם נתאים מוצרי נגרות , סניטריה וחשמל לכל שימוש

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר