אדריכל בתים פרטיים


לפני הכל, אני ארצה להגיד שזה דבר חשוב מאד לקחת איש מקצוע אחד שיעזור לכם בכל נושא השיפוץ של הבית. בשביל השקט הנפשי שלכם אתם רוצים לעבוד מול אדם אחד ולא מול מספר אנשים שונים. בדיוק בשביל זה יש אדריכל בתים פרטיים.

 

אדריכלים בישראל

החלטתם שאתם רוצים לעשות שיפוץ לבית הפרטי שלכם, מצויין!

לפני הכל אתם צריכים להיפגש עם איש מקצוע. תחשבו על זה בצורה מקבילה לזה כשאתם הולכים ורוכשים מוצר חשמלי כלשהו, אתם הולכים לעסק למכירת מוצרי חשמל, מתייעצים עם איש המקצוע ולאחר מעבר במספר חנויות אתם קונים את המוצר שהכי מתאים לכם. בשיפוץ הבית זה אפילו יותר קריטי, אתם חייבים לתכנן את הכל מראש. אל תשכחו שאתם הולכים לגור שם במשך הרבה מאד שנים ואתם רוצים שיהיה לכם הכי נוח ונעים. זאת הסיבה שכדאי לכם עם מומחה של אדריכלות בתים פרטיים.

עוד טיפ קטן, אם אתם גרים בצפון אז תמצאו אדריכל בתים פרטיים בצפון. אם אתם גרים במרכז אז תמצאו אדריכל בתים פרטיים במרכז. אדריכל שגר באיזור המגורים שלכם חי את האיזור, הוא יכול להתאים את העיצוב לסביבה, הוא יכול לדעת על תוכניות עתידיות של האיזור ולהתאים את השיפוץ מראש לבלטמים עתידיים.

 

עיצוב בתים פרטיים מבחוץ

הכל מתחיל מבחוץ. עיצוב בתים פרטיים מבחוץ זה אחד הדברים החשובים והמורכבים ביותר שיש. זה גם הדבר הראשון שאנשים רואים שהם עוברים ליד הבית הפרטי שלכם. בנושא של אדריכלות חוץ בתים פרטיים אנחנו נרצה לנצל ולמקסם כל שטח שיש לכם בצורה הטובה ביותר. איפה תהיה החניה, איפה תהיה הכניסה, האם נעשה עיצוב בסגנון קלאסי ונעבור על עוד מגוון שאלות ודברים עד שנמצא את מה שמתאים לכם. כמובן שאפשר לראות תמונות של בתים פרטיים יפים ולקבל המון השראות עיצוב ולעשות להם התאמות לכם.

איך עובד אדריכל בתים פרטיים?

עבודה של אדריכל בתים פרטיים מתחילה עם 2 דברים עיקריים, תכנון אדריכלי ותכנון פנים.

 

 

בכל הנוגע לתכנון אדריכלי ועיצוב, משרד זוהר לבנון אדריכלות יכול לקחת את זה צעד אחד קדימה. לתת לכם את התכנון שמתחשב גם בשלב עיצוב פנים. כבר בזמן תכנון הבית שלכם עולות אפשרויות רבות שיש לשקול ולקבל החלטות נבונות על תהליך חווית המגורים  וכחלק אינטגרלי מתהליך תכנון המגורים יש תובנות לגבי אפשרויות הביצוע של מרכיבים מעולם העיצוב שניתן כבר לשלב בתכנון האדריכלי.

כיצד לתכנן בית פרטי שיענה לכם על כל החלומות ?  אנו פה בשביל להגשים זאת

זוהר לבנון מתכנן ומלווה אתכם משלב סקיצות אדריכליות ועד לגמר הבניה .

כבר בפגישת היכרות אחת תוכלו להיחשף לאפשרויות הביצוע ולבחור לקבל ייעוץ מקצועי, לדון ברצונותיכם ומטרותיכם , לקבל רעיונות פתרונות והמלצות פרקטיות , תכנון מקצועי לבית שלכם .

פרויקטים מהזמן האחרון

פיצה ברובע
לחץ למעבר לפרויקט - פיצה ברובע
וילה - בית פרטי
לחץ למעבר לפרויקט - וילה - בית פרטי
חברת פאמטקס פריימן
לחץ למעבר לפרויקט - חברת פאמטקס פריימן
וילה פרטית בשזיף
לחץ למעבר לפרויקט - וילה פרטית בשזיף
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר